четверг, 17 декабря 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце деференційованого навчання -при навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння розвитку їх самоосвітності у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованність у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованність, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні цілі, планувати свою власну траекторію, планувати, реалізовувати та оцінюват  свою власну діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самостпрямованності у навчанні- важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та навчальних потреб. Ця навичка 21 століття - бути самостпрямованим у навчанні - є дуже важливоюдля того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмисленно зможуть використати відповідні технології для успішного завершення завдань. Навички самоспрямованності допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно від вчителя та інших дорослих розв'язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.    

Комментариев нет:

Отправить комментарий